Suunamudimine kui sotsiaalmeedia elukutse on vaikselt töömaastikule sisenemas ja kanda kinnitamas. Kuid kas täna saame rääkida suunamudimisest kui ärist või hoopis hobist? Kristiina Niimeister uuris oma magistritöös, milline on suunamudijate positsioon ja olukord meie ühiskonnas. Selgus, et ameti olemuse suhtes on kohati vastuolulised ka suunamudijate endi seisukohad.
“Suunamudimine ei olene ainult tegijast endast, vaid ka teistest osapooltest – kindlasti peaks kaasama brände, auditooriumit ja ka meedia arvamust, selle ameti kujundamises”, mainis Niimeister Karjääristuudiole antud intervjuus.
Kellele amet võiks sobida ja millised on eeltingimused edukaks karjääriks? Selgus, et varasem kogemus ei ole määrav, küll aga isikuomadused. Magistritöö raames toodi välja, et suunamudimisel peab olema mingisugune X faktor. “Minu üllatuseks ei ole vajalik formaalharidus ega ka turundusalased teadmised”, ütleb Niimeister.
Vaata lähemalt videost:
Vaata ka teisi klippe Karjääristuudio Youtube’i kanalil!